alla stjärtars överskattade dag.

Ja idag är det den där alla stjärtars dag. Lite väl överskattad tycker jag nog att den är ändå. Visst hade jag varit hemma i tumba hade jag säkert köpt choklad till min familj och thats it. Tycker man inte ska göra någon big deal av det hela. Eller är jag konstig? För jag tycker lite såhär att kärlek ska man visa hela tiden till sina nära och kära. Inte bara på en dag för att det är bestämt så! Absolut kan man väl göra något extra eller så, men inget tvång! Löjligt tycker jag. Man behöver inte köpa finaste guldsmycket, göra 3 rätters middag och hela baletten för att det är alla hjärtans dag. Så tycker iallafall jag. Överskattat alltså. Kan låta lite bittert men det är så mina tankar om den här dagen är. Ledsen alla som tycker det är världens mysigaste dag osv osv osv. Alla tycker olika och så här tycker jag.
Var in en snabbis på jobbet idag också för att förbereda lite inför russefesterna i veckan. Så nån timme fick vi ihop iallafall.
Annars har jag inte gjort så mycket, sov lite sisodär inatt så är lite trött idag men inga konstigheter egentligen. Blir nog bättre inatt hoppas jag. Imorgon skulle jag på en intervju för något märklig företag som jag inte riktigt fattade men har inte fått någon bekräftelse så det blir nog inte. Lät som någon form av sälj och då är det säkert provision och det vägrar jag iallafall. Så det gör nog inte så mycket.
Ska även jobba på en skola imorgon så det ska bli spännande. Se vad det är för uppdrag. Så ett par timmar där. Annars är det jobb varje dag utom fredag som det ser ut nu.
Får även se om jag vågar mig på handbollsträningen imorgon. Jag vill men vet inte riktigt med ryggen. Men den känns helt ok nu.
Mer skojig vecka blir det nog inte.

Dagens musik; Beyoncé - Single ladies



fortsätt när allt du levt för räknas ut som ett skämt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback