nyårsafton imorgon.

Nu är jag alltså hemma i oslo. Jag kom hem igårkväll runt kl 21. Det var väldigt skönt att få komma hem trots att jag gärna hade fått en dag till hemma. Igår var jag sådär fruktansvärt trött och sängen extra skön säkert bara för att jag skulle åka. Trodde även att det skulle bli mycket turbulens pga hård vind men det var cool lugnt.
När jag väl kom hem så var det bara att dumpa väskorna för att jag skulle vidare till linnea. Vi hade lyckats åka samtidigt men med olika bolag från sthlm så vi möttes först upp på taxfreen för inköp av kvällens alkoholhaltiga drycker.
Väl hos linnea hade hon kokat ihop middag till oss och festen kan börja. Vilken fest sen! Det blev riktigt lyckat men alltför mycket blandat. Fick lida för det idag kan man säga. Stine och Filip kom även över till linnea innan vi drog vidare mot london för att möta upp Lars och Håvard. Där blev vi inte långvariga då alkoholen slog till rätt friskt så det blev en trött stämning.
Idag har hon tagit hand om mig på bästa sätt! Vegard se och lär! Vaknade eller snarare blev väckt runt 12 då hade hon satt vatten och 2 ibumetin vid sängen och meddelade att hon skulle iväg en sväng. Jag fick i lugn och ro sova kvar. Vilket jag gjorde! Vid säkert kl 15 lyckades jag ta mig upp ur sängen då hade hon fyllt på mitt vatten och lagt mjukisbyxor vid sängen. SAMT lagat tacos! Alltså ni hör ju vilken lyx! Hon var inte alls lika trasig som vad jag var idag om man säger så.
Blev en film och chill på soffan innan jag orkade ta mig hemåt. Och det bästa var att hon tycker jag ska ha det som second hand boende. Haha helt perfekt för mig! Vi hade det iallafall himla trevligt. Och så ompysslad har jag inte blivit på länge. No hard feelings la familia men det här var något extra.
Annars idag har jag enbart legat på soffan och tyckt väldigt synd om mig själv. Kändes lite som att det behövdes.
Imorgon är det ju nyårsafton och hela den grejen. Men jag jobbar. Lär nog bli en lång dag som förra året så vi får se hur pass man orkar fira in det nya året eller om jag bara väljer att gå hem och dör.  Allt visar sig imorgon.
Ska försöka slänga in en årskrönika också. Men det blir 2012.
Dagens musik; Alanis Morissette - Hand in my pocket



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback