födelsedagsfiranden.

Jag har nu min första lediga dag sedan den 6 dec. Det känns lite märkligt och avslaget. Av fler anledningar än att jag jobbat sedan dess. Igår fyllde alltså världens bästa killar år, Vegard och Eirik. Ska egentligen inte sätta vegard på högre hästar än han redan sitter på men han fyllde ju faktiskt 25! Och presenten till honom var ju egentligen klar tidigt, väldigt tidigt. Jag var ju och köpte kostym med honom innan han skulle på julbord med grabbarna. Han köpte då en svart men provade också en grå som var sååååå snygg på honom. Jag kunde ju givetvis inte låta bli så någon dag senare köpte jag den som present till honom. Plus att han fick beyonces nya musik-dvd. Som jag för övrigt sprang och letade efter som en dåre den 6e dec när jag och han var på stan. Den var självklart slut eller så visste dom inte alls vad jag pratade om. Så cdon.no fick bli min räddning! Jag måste vara världens bästa kompis. Nu känner jag mig sjukt nöjd att jag lyckades SÅ bra med presenterna. Så ni andra som inte blir nöjda i jul la familia SYND säger jag bara! Eirik fick en vit skjorta som han önskat sig av mig och vegard.
Idag när jag faktiskt är LEDIG så borde jag alltså, städa, tvätta, flyttpacka, gå på avslutningsfest på ft, ligga på soffan och vila samt gå och lägga mig i tid eftersom det är jullunch på wallmans imorgon kl 13. Vilket utav allt detta tror ni jag gör eller har gjort? Jag har tvättat en tvätt pga att det är mina arbetskläder som jag behöver imorgon. Thats it! Okej jag har hunnit med en kopp te på soffan också.
Dessutom så måste jag börja gå mot ft om jag faktiskt ska vara med där ikväll. MEN jag kan inget annat än säga att det är skönt att ha fullt upp.
Idag fick jag även känslan av att jag är SÅ bortskämd. Helt sjukt bortskämd. Och inte av vad som helst, utan det jag tänker på är alla fantastiska vänner. Vad hade man gjort utan alla sina vänner? Alla dom som bryr sig fast dom inte måste, och alltid finns där. Jag har många sådana bra människor runt mig och kunde inte trivas bättre just nu.
Allt som saknas är att få komma hem till jul. NU längtar jag hem. Som fan. Skypade med mammilu idag och längtan blev inte mindre av pratet om våran tradition den 23e och myset som är runt jul. Nu vill jag hem.

4 dagar kvar.

Dagens musik; Mando Diao - If I don´t live today



och varje bil förde med sig löftet, om att allt var möjligt någonstans längs med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback