what a day.

Ja knappast någon bloggning sedan i lördags. Lördagen var väldigt kul! Började hos Carro B som fyllt år och när dom drog ut på krogen så åkte jag vidare upp till Söderby för att träffa resten av salemsgänget. Det var redan fullt ös och festen igång så det var bara att haka på. Tog det ändå ganska lugnt då jag inte alls känt mig helt 100 med förkyldning osv. Hade väldigt kul även hela lördagen och vi la oss väldigt sent, som vanligt. Dock slog vi inte mitt och Vegards fest/efterfest rekord på kl 10.30. Svårslaget.
Man kan säga att jag var väldigt trött och inte alls med i matchen igår. Så det blev sömn på soffan tills Madde hörde av sig och vi bestämde träff inne i stan för middag. Kvicknade inte till förens jag kom in till stan. Vilket var tur för min del.
Så jag, Madde och hennes vän från Diggiloo turnén Erik käkade på Jensens Böfhouse. När vi ätit klart joinade deras andra vän Anton och vi bestämde att gå vidare till ett mysigt café. En grym kväll faktiskt! Älskar att träffa nya människor! Och dom var ju hur trevliga och roliga som helst. Sedan for jag och Madde till mig så att hon fick träffa mina föräldrar, vilket var skoj. Skjutsade henne tillbaka till studion där hon bor under sin vistelse här i stockholm.
Idag har jag och mammilu haft en dag bara hon och jag. Hon har fått ledigt måndag, onsdag och torsdag som vi ska spendera tillsammans. Så vi tog en skön promenad och sedan gick i butiker här i tumba, just because we can, fikat och handlat mat. Det blir lite större utflykt någon av dom andra dagarna helt enkelt.
Har ju fortfarande några dagar kvar här och en del inplanerat. Men ikväll känner jag bara för att ligga i soffan hela kvällen. Kommer ju bli hektiskt ändå.

Dagens musik; Daniel Powter - Best of me



somna nu och spring till världens ände, sov nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback