livet som rockstar.

Vet inte om jag kommer våga lova all in fler kvällar alltså. Gårdagskvällen var heeeelt galen! Började jätte bra och lugnt hos Samuel och Vegard med grillning och bra sällskap. Sedan hände det något. Jo juste jag hämtade blåbärsvodkan! DÄR började spårningen. Men vi slutade inte där, det var bara uppvärmning. Mot ett ställe som heter Tilt för att spela shuffleboard, eller vad det hette. Vi insåg att kön var så fruktansvärd lång så det blev att dra vidare till ett annat ställe som heter London. Vi hade druckit rätt friskt vid det här laget. Liksom i den vevan som även jag dansar. Då kanske många av er förstår vilken nivå vi var på. Mera shots och massa öl. Fast vi insåg ganska tidigt att det var to much så vi drog oss någon timme innan stängning.
Alla var bra dragna efter shotshets och öldrickande så det var nog vettigt att vi lämnade stället. Mycket hände när vi lämnat stället också men det håller jag för mig själv tillsammans med dom som var med. Haha.
Själv lyckades jag vurpa 2 ggr så jag har nog brutit svanskotan eller något och har ett gigantiskt blåmärke på armen. Shit happens helt enkelt!
När jag och Vegard till slut kom hem till honom och Samuel var det show deluxe från oss. Samuel trodde inte sina ögon, han hade aldrig sett oss två så på lyset någonsin.
Det kallar jag party like a rockstar! Haha. En sjukt rolig kväll minst sagt som man fått sota mer eller mindre för idag. Dock behövde jag inte död förklara mig som i måndags. Kan ju iallafall säga att jag hade sjukt snygg frisyr igår, som inte dokumenterades såklart.. Tackar Vegard ödmjukast för den frisyen!
Har chillat järnet med Toy hela kvällen innan hon drog iväg. Jävligt nice faktiskt, men nu är jag rastlös. Får försöka gå och lägga mig tidigt så det blir imorgon snart så man kan hitta på saker. Ska bland annat på påskmiddag hos Emma från jobbet. Helt enkelt en bra helg.

Dagens musik; Nicke Borg - Leaving home



så många platser lever inte mer, nu går jag bara förbi där jag försökte få dig att le...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback