tydligen upptagen tjej.

Hoppsan, har jag verkligen inte bloggat sedan i fredags..? Galet. Inte alls likt mig, iallafall inte när man faktiskt är hemma. Eller snarare inte ute och reser. I fredags gjorde jag inte speciellt mycket, vilket var skönt efter köpenhamns resan. Jobb lördag vilket gick kanon bra! Men var BRA nojig innan när jag fått veta hur min kommande kväll skulle se ut. Men det är helt enkelt bara att ta tag i det och görat. Vilket jag också gjorde och allt funkade bra, efter ganska mycket stress till en början. Ca 40 pers på överraskningsfest som skulle ha upp dukat med buffé och diverse samt att jag skulle stå i baren. Det kan kännas svintungt med sådana uppdrag, iallafall när jag trott att jag skulle få mycket hjälp med uppdukning osv. Men man lär sig ändå ganska mycket och ingenting är omöjligt, man ser helt enkelt till att man fixar det. Dom verkade även nöjda efteråt så jag hoppas det. Det var en på jobbets flickvän som fyllde 30. Så kalas var det minsann!
Halvtrött på söndagen men tog mig upp och såg det fina vädret. Skulle möta upp Toy för käk och lite catchup. Precis när jag ska ta på mig skorna och gå ringer Vegard och meddelar att vi ska ut. Planer ändrade, så det var bara för mig att föra det vidare till Toy när jag väl möter upp henne vilken inställning vi ska ha. Det slutade ju ganska bra. Mat och en stor öl som vi givetvis avnjöt i solen. Vidare för att sätta oss på en annan uteservering för något gott. Lite irishcoffee innan Toy fick gå in och beställa "något kul". Vi hade diskuterat typ rosé, öl och jäger typ. Men ut kommer hon med en ishink och en flaska cava. Hahaha, jag dog och hela grünerlökka hörde nog hur paff jag blev. Senare kom även Vegard och hjälpte oss. Sedan var festen mer eller mindre igång. Vidare för att käka omgång två och mera öl hos Vegard. Natten var ung det insåg vi alla, fridays, hannibal, sense och manolo var ställena vi var på. Helt galet! Men också en jääävligt kul ute kväll.
Kan ju också meddela hur bra jag mådde igår efter den kvällen och all dricka som vi blandade. Som ett takras. Fyyy fan så dåligt jag mådde! Trodde jag skulle dö. Men det var det värt. Får ju skylla mig själv.
Så det fick bli massa junkfood och 4 filmer hos Vegard heeela dagen/kvällen igår.
Idag har det varit betydligt lugnare. Jobb för att preppa inför imorgonkväll sedan häng med Toy på stan och en del ärenden. Innan vi mötte Samuel, Vegard och Mathias på delicatessen. Toy vidare mot gymmet och jag hem till Samuel och Vegard. Hurra vilken överraskning! Så Vegard gick lös på mitt hår och klippte det lite och sedan hängde vi lite innan jag gick hem.
Dagarna som väntar är imorgon först till storo senter och jobb. Torsdag tydligen utgång "påskfest" med bland annat Toy, Vegard, Jennie säkert mfl. Ingen aning om resten mer än söndag lite jobb igen.
Trivs just nu med tillvaron igen. Typiskt mig att ha det som en berg och dalbana.

Dagens musik; Håkan Hellström - Aprilhimlen



framför mina ögon öppnar sig, en solig väg till dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback