tid är pengar.

Detta bådar inte gott alls. Usch usch usch. Igår kväll var jag helt sänkt. Och idag är näsan mer än täppt och huvudet tungt. Har absolut inte den minsta stund över till detta! Så nu blir det att proppa i sig vitaminer osv för att slippa det här. Iallafall i helgen, för det har vi inte tid med. Och nästa vecka har mammilu tagit ledigt tror jag måndag och onsdag eller så som vi ska hitta på något skojsigt på. Så tid är det sista jag har för det här, kunde kommit i början av veckan istället.
Har pratat med Linda nyligen också så dom plockar upp mig när dom käkat så åker vi till deras nya lägenhet och försöker få ordning. Senare ikväll ska jag ju på middag hos Cissi med Sarah, Acke och Gabban. Jag skulle tydligen stå för drinkblandningen. Jag har satt alla på att shoppaloss groggvirke.
Kommer bli en helkul kväll det vet jag, bara jag får hålla mig pigg är jag nöjd. Annars blir det en tidig kväll och det är inte likt mig.
Får vi se om jag blir med converse idag också. Marinblåa som jag önskat.
Hinner nog blogga om kvällen imorgon innan nästa fest börjar. Fullspäckat schema var det ja.

Dagens musik; Lars Winnerbäck - Tvivel



men det var bara nåt som kom över mig, när jag gick gatan fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback