jag ska komma hem oftare.

Shit idag har varit en märklig dag. Har tagit igen en del program jag missat, typ som svensk maffia. Intressant program helt klart! Men stressen kröp mig allt närmare. Min telefon har gått varm idag. Nästan så jag inte orkat svara alls. Hatar stress på det här viset, kan hantera det till viss del. Men nu börjar det bli lite mycket. Knappt en sekund över till att göra något spontant.
Lyckades iallafall få med Kaisa en snabbis och sola, vilket också betydde att vi hann snacka lite. För nu hinner vi inte ses innan jag drar tillbaka till Oslo. Halvstressade hemma med att fräscha till mig, äta middag och invänta bilen. Man är fan helt låst när man inte har bil har jag märkt. I oslo klarar jag mig väldigt bra då allt är så nära, men här hemma.. SUCK! Det är inte lätt. Framför allt när man är så van vid att alltid annars ha tillgång till bil. Man blir lätt bekväm.
När jag fick låna bilen åkte jag hem till Cissi. Så där har jag varit hela kvällen och umgåtts. Riktigt trevligt måste jag säga! Får se hur jag gör på fredag också..
Väl hemma nu ska jag försöka varva ner och sova, är väldigt trött faktiskt. Imorgon har mammilu återigen tagit ledigt och vi ska spendera dagen tillsammans. Iallafall första halvan av dagen, för sedan på eftermiddagen ska jag träffa Bonelli. DET var inte igår!! Fick lite skäll av honom att jag inte hört av mig nu när jag faktiskt är hemma.. Men till mitt försvar så har jag inte hunnit. Massor av saker jag skulle vilja hinna men som inte riktigt hinns med. Önskar jag hade mer tid och ork så hade allt gått.
Vad jag och mammilu hittar på imorgon vet jag inte. Snack om större utflykt men får se om det blir imorgon eller torsdag.

Dagens musik; Erik Linder - Bara du och jag



för elden som bränner ut mig, för sista kulan i pistolen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback