catch up time.

Plötsligt blev jag otroligt trött. Pang sa det bara. Började dagen med att göra iprincip ingenting, hängde med mammilu lite typ. Vid kl 14 hörde Bonelli av sig och vi skulle ses. Så jag hängde med honom fram tills det var dags för lite middag. Var så himla kul att få ses igen! Vi har alltid umgåtts i perioder men på något vis haft kontakt under hela tiden. Insåg att då vi umgicks som mest var 2007, studenttiderna, vilket är 4 år sedan.. SJUKT! Man kan säga att vi uppdaterade varandra, precis som alltid. Och det var mysigt att få ses igen, synd att det blir så sällan bara.
När jag hade ätit middag så blev det att ta bilen och åka mot söderby och vännerna Jimmy & Linda. Där är det väl alltid fullt ös? Typ. Linda bestämde att när ändå Jimmy skulle iväg och glo fotboll skulle vi gå på en promenad. Sagt och gjort 1h 30min senare är vi åter i söderby.
Blev att sitta och snacka om gamla tider och så innan Jimmy var tillbaka. Blev sittandes en stund till innan jag började bli seg och drog mig hemåt. Är väldigt glad att jag har dom två faktiskt, dom betyder otroligt mycket för mig. Hoppas dom förstår det. Har ju i och för sig sagt det vid flertal tillfällen så det borde någon gång gått in i skallen på dom.
Nu sista tiden hemma är hektisk, såklart men ska nog få ihop det hoppas jag. Kanske får börja packa imorgon natt eller så. Annars är jag körd. Imorgon ska jag och mammilu till södertälje eller dylikt för att spendera mer tid tillsammans. Ska bli jätte mysigt! Håller bara tummarna för att min förkyldning vill släppa nångång.

Dagens musik; Oskar Linnros - 25



går på samma gator tills dom vänder, den här stunden är i resten av mitt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback