work day.

Ändrade planer, ska jobba idag. Jag klagar inte alls, jag tycker det är skönt att få jobba. Hellre det än att släpa benen efter sig här hemma. Iväg och tjäna pengar! Men är besviken på mig själv att orken inte finns till att träna. Jag har verkligen varit helt slut. Snacka om att kroppen försöker vänja sig vid nattjobb. Men jag tycker ändå att jag borde orka mig ut och träna lite. Blä på det. Skärpning är det som gäller!
Så resten av veckan vet jag faktiskt inte alls hur den ser ut. Ska ta med mig en almenacka hemifrån sen för det här går bara inte, hatar att inte ha koll. Dom som känner mig vet!
Drömt en massa konstiga saker också. Jag undrar varför man gör det? Liksom blandar en hel massa saker som sedan bara blir en sjuk dröm? Fattar det inte.
Nåja, nu ska jag hänga upp tvätten sedan frulle och självklart jobb efter det. Nu kör vi.

Dagens musik; Oskar Linnros - Genom eld



mina vänner säger; vakna upp, och sluta tänk på det...

Kommentarer
Postat av: Anja

Tjena bruden! Fan va grymt om du hittade dig ngt lag där borta. Detta jag har hittat verkar vara ett par riktiga krattor. Men det kan ju vara kul att hålla igång lite.... kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback