nya lyan, inredd och klar.

Jag hade påbörjat ett inlägg i måndags men eftersom jag satte mig vid datorn (dom 10min jag hade över) och glömde bort tiden så började jag blogga precis när jag verkligen var tvungen att gå till kiropraktorn. Haha. SÅ mycket tid över har man när man är hemma och hälsar på.
Då hade jag avnjutit en hel dag tillsammans med mammilu samt fått fotvård (hade presentkort sedan i julas..) Söndagen tillbringades delvis i skogsäng samt familjemiddag och sedan framför tvn med mys.
Höll på att gå åt skogen med hemresan också men eftersom jag har världens bästa la familia så löste det sig såklart bra.
Så igår var det att packa som gällde. Eftersom jag har sådan fantastisk tur så hade jag ju lyckats bli sjuk till på köpet. Så med dålig sömn och feber i kroppen var det bara att lösa att man kunde packa ner alla kläder och grejer. Sedan kunde vi börja flytta.
När vi hade lämnat alla väskor och allt i lägenheten samt skrivit på kontrakt så for vi till ikea. Emma hade fått låna sin chefs range rover som vi gasade runt med. Fick mycket gjort och vi var på ikea fram tills kl 22 ca, här stänger dom kl 23 så det kändes nice. Så nu har vi inrett lägenheten med massa nytt och fint som vi stortrivs med. Detta kommer bli bra.
Jobbade dag idag, eller ja eftermiddag kanske man ska säga. Vi städade typ överallt. Imorgon jobbar jag igen dock börjar jag kl 12 och slutar nångång på natten. Lite små jobbigt bara för vi har bara 1 nyckel hem, så vi har inte riktigt hittat en lösning på det ännu innan vi kopierat den. Haha.
Skönt med internet igen. Heja!

Dagens musik; Björn Rosenström - Nu lägger du av Jörgen



jag trodde aldrig jag skulle stanna så länge...

Kommentarer
Postat av: stina

jag vill se massa bilder på lägenheten :D

Postat av: Pappilu

Tjena tjejjen. Hoppas att du mår lite bättre nu. Ja det var ett rackarns race men de gick ju. Hoppas att ni får lugn o ro nu och att du får ta dina natt promenader på dagarna nu istället.

Nu drar jag på kurs. Puss o kram

2010-09-30 @ 08:27:27
Postat av: angelique

stina; jag har lagt upp lite bilder på facebook som du kan se :)

pappilu; njaa inte direkt bättre tyvärr men det är bara att bita i det sura äpplet och köra! japp och nu kan jag till och med ha sällskap, jag och toy bor AS nära varandra! :D lycka till på kursen! Puss & kramis

2010-09-30 @ 11:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback