mitt i tumbahelgen.

Nu har helgen kickat igång här i tumba för min del. Yeey! Fullt ös varje dag alltså. Hittills idag har jag inte gjort ett smack. As skönt. Eller jo okej, mötte Mariqas bror för att hämta en träningscykel hos Emma. Thats it. Men jag ska inte säga något, för snart har jag arslet fullt med grejer att göra. När pappilu kommer från jobbet är det ner till centrum och handla diverse saker, ställa in buicken i garaget, asapa god middag med la familia, lagfest och förhoppningsvis träffa Jimmö och Linda. Det är fredagen det.
Imorgon lördag, sova tills jag vaknar, göra mig i ordning för crewfest, parta för glatta livet, sedan är jag nog död.
Söndag, bakis.se antagligen och glo handboll för hela slanten. Och träffa vänner såklart.
Hoppas hinna med att träffa Elin i helgen också.
Igår så blev det pizza till middag, MUMMS! Längtat så! Och så kollade jag på lagets träningsmatch mot tumba p95 efter det umgicks jag med Jesper typ. Super skön start på helgen måste jag säga.
Får se hur bloggningen blir under helgen men försöker såklart så gott jag kan.

Dagens musik; Björn Rosenström - Lurad



kommer göra dig besviken, jag kan inte stanna länge...

Kommentarer
Postat av: adde

Välkommen hem ett tag iaf.. :-p

kan du stava till ta det lugnt? haha

hoppas allt är bra med bakis.se?

2010-09-25 @ 05:40:51
Postat av: angelique

adde; haha tack du! :) nä vad är ta det lugnt? :P har nog inte varit med om det förut ;) än så länge har jag lyckats klara mig från att vara bakis, men imorgon kan det vara värre...

2010-09-25 @ 13:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback