helvetes natt.

Kul natt.. Min värsta hittills i oslo. Hade ju huvudvärk hela dagen igår så när jag väl bestämt min för att totalt övervinna den så kunde jag inte somna. Och det blev värre! Migrän hela natten och jag trodde jag skulle vrida av huvudet till slut. Till råga på allt kom även mensvärken. YES! En olycka kommer sällan ensam, right? Varför kunde inte det här varit natten till igår för? Jag var ju ändå ledig igår? Idag är det ju fullt hus deluxe Och piss mycket att göra, nä men då har jag migrän. Tack! Jag som aldrig har det annars. Senast var typ 2 år sedan, kanske är dags nu då eller? Fan. Ruggigt irriterande.
Men det ska gå, ska göra mitt jävlar fan bästa. Inte ens hungrig är jag, bra jobbat. Får trycka i mig middag på jobbet sen annars pallar jag aldrig. Men håll i hatten, nu kör vi. Posten ska få en show som dom sent ska glömma!

Dagens musik; Oskar Linnros - 25



fast turisterna är borta går jag nästan aldrig ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback