vart tog ljuset vägen.

Att sova dåligt är verkligen pesten! Inatt kunde jag för det första inte sova alls. Vilket resulterar i att jag sitter vid datorn sent och stör Emma. Ingen bra kombo! När jag väl tänkte att jag iallafall måste försöka så vred och vände jag på mig ganska mycket. Somnade lyckades jag med, men vaknade av mardrömmar heeela natten. Så jävla jobbigt! Till slut vågade jag inte somna, för mardrömmarna löste av varandra friskt. Vet inte alls varför. Och det är samma mardröm som återkommer. Känns inget vidare.
Men efter att Emma gått till jobbet imorse så satte jag igång datorn och How I met your mother, då kunde jag sova ett par timmar till iallafall.
Så när jag ätit frukost så trotsade jag förkyldningen och tog mig en lugn promenad på 20 min. Annars har jag inte gjort så mycket, tvättat och städat lite. Nu ska jag gå mot Jernbanetorget för att möta Emma så vi kan dra till ikea för lite shopping samt lämna tillbaka en grej.
Snart är lägenheten klar på riktigt! För vi har ju såklart lite kvar.
Hoppas jag kan sova bättre inatt.
Juste har glömt att berätta att vi fotograferades på jobbet förra veckan. Det ska vara till 10 rätters menyn. Och självklart är det självaste Hasse Wallman i mitten, inklippt dock. Haha. Men det var roligt! Här är bilden. Kockarna, bartendrarna, en av vakterna och scenteknikern. Snyggt som få.

Dagens musik; Håkan Hellström - Aprilhimlen



och jag undrar vad som händer i våran del av stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback