träningsvärk deluxe.

Igår gick ju vi iväg på kickboxning, och yes idag är det träningsvärk deluxe! Heja. Men det gick ändå ganska bra, bättre än förväntat. Fast konditionen har varit betydligt bättre på sina dagar. Men det är ju därför man tränar, för att bli bättre, eller? I vilket fall gör jag det och för att må bättre såklart. Och mitt sockerbehov har minskat drastiskt. Hur skönt som helst!
Efter kickboxningen mötte jag upp Toy, vi gick runt här på sköna grünerlökka och tog irish coffee och drack te. Kollade upp olika bra dejtingställen som vi ska ta våra blivande dejter på. Haha. Hade jävligt trevligt. Sedan efter det gick vi för att köpa lite gott eftersom vi hade några timmar kvar på våran "äta-svin-mycket-skit-dag" så bullar med choklad och ben & jerrys glass som vi avnjöt hos henne. En ruggigt bra söndag, men kallt. Fy fan va kallt det börjar bli! Men snart får jag min vinterjacka och den kommer väldigt lägligt.
Idag har jag varit jävligt trött. Så tog det lugnt på förmiddagen innan jag fick städryck så nu är det fräscht i lägenheten igen. Bara tvätten kvar.
Har även pratat lite med pappilu i telefon, hade några funderingar inför resan hem under jul och efter nyår. Men nu är det bokat och klart. Det enda som inte är bokat är resan tillbaka till oslo efter nyår och det. Annars är allt tok klart. As skönt att slippa tänka på det.
Så ska snart gå iväg för att möta upp Jennie och Emma för en promenad. Solen tittar faktiskt fram nu också. Behöver gå lite för att inte bli för stel med träningsvärk och allt.
Imorgon får vi se om jag lattjar handboll igen. Har fått svar på ett av mina mejl. DOCK vet jag inte vart hallarna ligger. Och dom finns typ inte att söka på google eller gulesider.no heller. Haha. Det går bra nu.
Mer spännande än så blir det inte.

Dagens musik; Håkan Hellström - Man måste dö några gånger innan man kan leva



om det får en att drömma och hoppas på, att en seglande båt ska komma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback