söndag och kickboxning.

Jahapp, trött, sliten och ja trött. Säkert ingenting jämfört mot vad jag kommer vara på måndag och tisdag. SHIT!
Igår gick det bra, upp med tuppen eller nej jag gick upp normaltid och sedan var det fika med Jennie, Emma, Sofie och Anna och jag fick höra hur allt varit på Hoffmaestro, lite lunch och kaffe sedan var jag tvungen att dra mot jobbet. Taggad som bara den och hade bra med energi tills vi skulle öppna första baren innan gästerna släpps in i salongen. Då fick jag någon form av matkoma eller dylikt. Haha. Värsta dippen! Men sedan flöt det på. Jobbade tillsammans med Toy och då kan vad som helst hända, humle och dumle i baren helt enkelt.
Fick bli 2 öl efter jobbet tillsammans med kollegorna eftersom kökschefen fyllde år. Var faktiskt värd 2 öl eftersom jag dragit ner på allt annat med socker och tjafs. Nu ska ni få veta! Dom som känner mig vet att detta är en happening om något.
Jag drack BARA 2 glas med cola igår, thats it. Resten sodavatten TROTS att det var min "ätardag". DET mina vänner, är verkligen en bedrift för att vara jag. Så stolt, och klarade fredagen. Detta kommer bli bra.
Men fast jag drack 2 öl igår så blev det sent. Jävligt sent. Gick och la mig halv 8 imorse. Jag, Toy, Tobbe och Henke gick till nya tjejen Madde för att hålla henne sällskap eftersom hon skulle åka hem till skåne tidigt imorse. Snälla va?
Men det får man lida för nu. Sovit 4 timmar och ska snart iväg på kickboxning med Emma och Sofie. Herregud, vart ska jag hitta min energi? Kanske ska kolla under sängen om den trillade igenom där under morgonen. Bra tips.

Dagens musik; Håkan Hellström - 2 steg från paradise



och jag vet att allt är falskt och bedrägeri, men det struntar jag i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback