mot jobbet och vidare.

Och idag kan jag säga, jag ska jobba. Känns ruggigt bra! Jag hatar att gå och vara ledig! Så nu kör vi. Dock sov jag inge bra alls inatt, verkligen inte bra. Somnade dock skaplig tid, innan tolv vilket är ovanligt för att vara jag. Sedan vaknade jag mitt i natten och kunde inte somna om. Somnade lagom tills Emmas klocka ringde. Förstår inte att vissa nätter ska vara så jävliga. Kände ändå att jag var väldigt trött och låg perfekt men ändå så somnade jag inte. Dont get it.
Men sov lite på förmiddagen för att orka med kvällen/natten på jobbet. Idag får jag också förhoppningsvis dom nya jobbskorna samt jackan. Det behövs!
Så nu ska jag göra det sista sedan gå till jobbet. Kommer inte vara roligare inlägg än såhär närmaste dagarna.
Kul att prata med mammilu igår också förresten, alltid lika trevligt när någon hemifrån ringer.

Dagens musik; Jimmy Jansson - Flickan från det blå



jag ser domen i dina ögon, du kanske kommer förstå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback