lördagskos.

Okej nu har vi internet igen. Vette sjutton vad felet var men det är fixat nu iallafall. Jobbade igår och det gick typ svinbra! Stod ensam i broadwaybaren för första gången så lite små scary var det men det var lugna gatan. Knappt något att göra, men lite iallafall. Kanon kul! Så idag har jag innan det obligatoriska barmötet fikat med Jennie nere på stan. Super mysigt var det! Efter det och lite roddning och middag på jobbet så for jag hemåt. Emma är ju som sagt i sthlm den här helgen så jag är ensam hemma. Inte något jag ser ett problem i faktiskt, hade gjort det om vi inte haft internet dock. Haha. Men det kom ju tillbaka idag så det var lugnt.
Skulle egentligen åkt iväg till Jennie & co för spelkväll ikväll men jag känner inte alls för det faktiskt. Är inte super förtjust i spel, men det går an. Men känner lite att jag kan likagärna ligga hemma och kose mig till alla program jag vill se för att ladda upp inför imorgon.
Vi har galapremiär imorgon nämligen. Vi brukar ju annars ha stängt på söndagar men imorgon är ett undantag. Så det kommer bli fullt ös med allt vad det innebär och sedan kvarsittning med jobbet. Håller tummarna för att det inte blir någon efterfest till kl halv 8 på morgonen bara. Då är man mer än död. Fast risken finns väl. Puh. Lite smått trött på fest så jag ska försöka att ta det lugnt.
Dock svårt med mina fantastiska kollegor.
Har pratat med mammilu i telefonen ikväll också. Alltid lika roligt att prata med någon hemifrån. Känns så kul att mina äpplen håller koll åt mig, pappilu kommenterar på bloggen vart jag kan läsa om han med stort H och mammilu plockar ut tidningsurklipp. Kan inte bli bättre. Hur skulle jag klarat mig annars? Inte alls tror jag.
Startar iallafall kvällen med, lakritsnappar, coca cola och bonde söker fru. Underbara lördag!

Dagens musik; Veronica Maggio - Måndagsbarn



dagen vet vad som väntar dig, att natten kommer och hämtar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback