lördag och jobb.

Lördag, solen skiner även idag! Lycka. Gick bra på jobbet igår, fast jag hatar att gå upp i turbinen, dag som natt. Det är verkligen kusligt. Och David gjorde ju inte saken bättre när vi skulle upp inatt och städa det sista. Haha. Jag är ju inte mörkrädd alls, nej nej. Så det var första och sista gången jag gick dit upp med honom.
Väl hemma så hade inte Emma kommit hem ännu så jag slog igång how i met your mother och somnade. As skönt, klockan på ringning eftersom jag ska börja mina nya vanor och äta frukost samma tidpunkt varje dag. Upp och gjorde det för att sedan lägga mig en stund igen trodde jag skulle somna vilket jag inte gjorde. Men det var skönt ändå, och känna att man lever. Men kroppen är lite sliten efter en natt på jobbet men jag gillar det.
Nu ska jag iväg och dricka kaffelatte med Emma och Jennie. Ska bli mysigt, en höstdag i oslo. Sedan jobb igen.
Har just skrivit på kontrakt med diverse saker jag och Emma inte får äta mån-fre, den som fuskar får betala den andra 500 NOK. AS BRA! Nu är jag taggad.
Imorgon är det kickboxning kl 15. Heja oss.
Min bror står med på Håkan Hellströms
hemsida, på första sidan. Hur cool är inte min bror? Typ svincool, fast jag tycker det är orättvist. Lite grann iallafall.

Dagens musik; Håkan Hellström - Det dom aldrig nämner



låt det explodera i skyn, det är svårt att inte gråta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback