lite mera jobb då.

Antar att ingen har kunnat undgå att snön har kommit på många delar i sverige. Men även här i Oslo har vi fått våran första snöflinga. Ja för det är ju inte så mycket mer att skryta med faktiskt. Men det snöade rejält igår kväll såg jag ut genom fönstret faktiskt, det var dock inte mycket som landade.



Ja så här ser det ut utanför mitt fönster för stunden. Alltså inte mycket att hänga i granen.

Men det gör inte jätte mycket, för vi fick inte jackorna igår så det får gärna vara plus grader så jag inte fryser ihjäl. Haha. Tycker dock det är mysigare när snön ligger så det blir ljusare. Nu när jag jobbar så spelar det ju ingen roll.
Och vi har haft kanon väder hela veckan nästan! Strålande sol och blå himmel. Vem klagar? Not me.
Igår på jobbet var det bara fofitototor till gäster på jobbet. USCH! Snacka om irriterade jag och Toy var vid kvällens slut. Dock var dom schyssta när det gällde dricksen. Tackar. Våran feeder Tobbe i köket kom också med förrätter till oss sedan kom Toy upp med en huvudrätt var, nice jobb! Haha.
Påvägen hem så följdes jag och Toy åt som vanligt. Just som vi konstaterade att man borde ta ett kort på första snön så gör hon årets vurpa! Såg mycket glamoröst ut och hon tog inte emot sig så där ligger hon och asgarvar och jag hjälper ju givetvis inte till för jag höll på dö av skratt. Det gjorde ju hela kvällen/natten iallafall.
Nu ska jag rusa till jobbet. Jobbar även imorgon sedan får jag sova lite! För idag väckte grannen mig, stackarn såg jätte ledsen ut när hon väckt mig. Haha.

Dagens musik; Håkan Hellström - Shelley



den kryper inte för nån, den väntar inte på nån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback