leka vaktmästare.

Ja det blev jobb idag iallafall ett par timmar. Skönt. Och ingen handboll igår. Men var ganska skönt att göra ingenting och krya på halsen lite, så idag är jag helt frisk. Så nöjd. Sov verkligen ut idag också.
Har inte gjort annat idag än befunnit mig på jobbet faktiskt.
Mammilu ringde en sväng under tiden jag var på jobbet. Tråkigt att inte hinna prata så mycket men lite grann iallafall. Ni vet att jag älskar er iallafall <3.
Så imorgon börjar min "helg" eller snarare jobb helg får man väl säga. Så då kommer jag inte skriva om annat än jobb ändå, så ni vet. Idag regnade det för första gången på väldigt länge får jag lov att säga. Snart är det mörkt när jag vaknar och när jag går och lägger mig så jag glädjs åt varje solstråle man hinner se. Önskar jag hade pengar så man kunde gå och sola för att se lite levande ut. Just nu är jag ett vandrande spöke. Inte OK!
Jag pratade med en bekant idag och fick tips om att verkligen se true blood, och ja jag vet att många har sagt att det är as bra. Så nu SKA jag faktiskt ge det en chans. Efter jag kollat klart på How i met your mother.

Dagens musik; Håkan Hellström - Vid protesfabrikens stängsel



för vem kan glömma att stjärnorna någon gång blir stenar...

Kommentarer
Postat av: Madeleine Liljestam

Hihi, ska vi snacka vandrande spöke? ;) Du är så fin som du är! Tillåt dig att vara höst/vinter-blek, det är vackert, sen kommer du bli en vacker pepparkaka till våren/sommaren (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback