ibland är det hårt.

Så nu har jag haft otur och fått slängen av det Emma hade en dag. Illamående och det som hör till. Tydligen låg Sofie och Anna helt däckade i 2 dagar. Min första natt är iallafall passerad. Kände att jag började må illa igår innan jag gick hem från jobbet. Tänkte inte mer på det. Men sen small det till. Magknip deluxe och jag visste inte hur jag skulle ligga för att må bättre.
Mår faktiskt bättre nu när jag fick några timmars sömn imorse. Så det blir att pallra sig till jobbet idag iallafall. Och pallar jag inte får jag väl gå hem. Inte mer med det.
Så nu kan det väl bara bli bättre? Eller hur?

Dagens musik; Håkan Hellström - Jag vet vilken dy hon varit i



för att fatta vad som betyder nåt, och vem som går att lita på...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Jamen då får du krya på dig och hoppas att det gått över tills arbetet kallar..... Puss o kram

2010-10-28 @ 14:44:43
Postat av: angelique

Tack pappilu! Dessvärre gjorde det ju inte det.. Har fått gå med ont i magen hela dagen/kvällen/natten. Som tur är blev det inte så sent idag. Så ska snart sova så jag förhoppningsvis får sova ett par timmar mer än föregående natt.. :/ Puss å kram!

2010-10-29 @ 01:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback