grattis mammilu.

Träningsvärken håller i sig. Och tröttheten är värre än värst, förstår inte hur jag kan vara så trött. Orkar mig knappt ur sängen. Det vänder nog snart tror jag.
Idag tisdag fast det känns som att det är onsdag, hade nästan hoppats på det för att få säga att jag jobbar imorgon. Men inte det.
Fast ikväll ska jag iväg och träna handboll tänkte jag, ska prova med ett annat lag än dom jag provade med förut. Så vi får se. Emma skulle troligen följa med och stötta mig. Haha. Kan behövas då man är så otränad samt träningsvärk deluxe. Men det blir nog roligt.
Sedan så fyller min mammilu år idag!! Jätte stort grattis till dig! <3 Hoppas att dom äter något gott där hemma. Haha. Fast fira henne lär dom nog vänta med tills jag kommer hem. Annars får dom göra det 2 ggr. As bra.
Har faktiskt bokat biljetter för hemresan över jul och efter nyår. Jobbar ju nyårsafton så det blir lite fram och tillbaka. Hem den 23 dec, tillbaka till oslo den 30 dec för att åka mot tumba igen den 1 jan. Dock har jag inte bokat sista biljetten hem till oslo då jag inte är säker på vilken dag vi börjar jobba igen. Men det ska jag kolla på torsdag.
Men det känns ändå skönt att ha det överstökat, betalt och klart. Bara julklapparna kvar. PUH.
Så tyvärr innan dess blir det nog ingen hemresa. Men ni får gärna komma till oslo och hälsa på.

Dagens musik; ACDC - Thunderstruck



och det var första gången, han fick stryk av en främling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback