galapremiär, 10 års jubileum WSO.

Jag gjorde faktiskt INGENTING igår. Var super duper skönt. Dock är jag trött idag iallafall. Fast jag somnade ganska sent. Skypade med Jimmy C bland annat och så fixade jag med mina filmer osv på hårddisken, ja timmarna gick helt enkelt. Somnade gott till how i met your mother vid halv 4 eller något.
Upp tidigt för att göra sig lite extra snygg inför dagens jobb och galapremiär. Vi firar 10 års jubileum och det kommer diverse norska kändisar, press osv som ska se showen och äta fantastisk middag.
Så man vill ju ändå se lite snyggare ut än en vanlig kväll. Säkert inte många som ser skillnad men jag har lagt ner tid idag. Haha.
Efteråt som jag skrev igår blir det kvarsittning så jag har packat med mig en extra tröja så man inte sitter i jobbkläderna. Blir lite små trist då. Förväntar mig en hel galen kväll med fullt ös. Det här ska bli kul!
Trots att man inte mår tipptopp ska jag köra in i det sista. Grattis WSO!

Dagens musik; Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan



jag hörde nån säga där inne, du kommer inte stanna här länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback