fullt ös medvetslös.

Ny dag med nya möjligheter. Eller? Igår på jobbet var det väldigt lugnt, som tur var. Min kropp och framför allt mage var inte alls med. Hoppas det är något tillfälligt och inte en början på magkatarr som jag haft förut. Känslan är densamma, tyvärr. Men jag håller tummarna för att det är samma som Emma åkte på. Vore det bästa.
Men idag är det fullt jävla ös på jobbet. Fy satan! Hel abonnerat med över 400 pers, fredagsfylla och drinkbiljetter. Japp det kommer sluta i kaos. Men det blir nog roligt!
Jag är glad att det är idag och inte var igår kan jag säga. För idag har jag (förhoppningsvis) mer ork än igår. Stod själv i broadwaybaren igår, men eftersom det var så lugnt så var det skönt.
Jag har drömt i jobbtermer hela natten. Allt från att det varit kaos till att jag gått och sjungit på låtarna i showen. Detta bådar inte gott. Haha.
Men nu ska jag försöka få i mig något i matväg innan jag traskar mot jobbet i ett regnigt Oslo.
Vill passa på att gratta min vän Sarah på sin dag också! Stort grattis vännen.

Dagens musik; Monty - En till himmel



jag var bara halvvägs ner mot botten, när jag trodde jag hade nått den...

Kommentarer
Postat av: Madeleine Liljestam

Snygging!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback