äntligen lite gym.

Idag är det torsdag och inte jobb för mig. Känns lite wierd. Fick höra lite om hur belägget såg ut och i mina ögon såg det bra ut. Mycket timmar framöver. Tack! Kanske är ödet den här veckan att jag inte jobbar så mycket med tanke på min rygg? Dock har den inte känts lika eländig idag som den har gjort. Men troligen får det väl bli ett naprapatbesök iallafall, Tobbe sa att det kostade 300kr och det kan det ju faktiskt vara värt för att bli av med smärtan. OM det nu inte mirakulöst går över under helgen. Jag hoppas! Annars spricker min dagliga budget jag börjat med..
Gymmat idag igen, och yes gymmet HETER faktiskt Oxigeno haha. Gillar det skarpt! Har bastat både igår och idag efter träning. Ruggigt skönt och förhoppningsvis blir ryggen bättre av det. Ska träna imorgon på morgonen också innan jobbet och så är det tänkt. För sedan är det planerat att jag ska ha mina vilo + ätardagar, lördag och söndag. Ganska bra tajmat. Plus jobb fredag och lördag.
Flyttar även hem till Toy över helgen. Det för att Danielle kommer och hälsar på och för enkelhetens skull att slippa luftmadrass, att jag stör dom alternativt att dom stör mig osv så blir det bäst så. Stackars Toy bara som får dras med mig både på jobbet och efter. Muhaha. Närå det ska nog gå bra.
Plockar nog med mig datorn till Toy så bloggningen slipper ni inte undan. Kanske.
Tror dessutom att jag klarar mig ett tag med mitt fantastiska förråd. Kolla själva. MUMMS!



Not so bad! I looove it.

Dagens musik; Kings of leon - Beach side



tillbaka ner för floden, och jag står också helt still...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback