trött internet.

Idag är det tisdag och en ny arbetsvecka inleds. Vilket känns helt okej fast jag precis som alla andra börjar dra på mig en förkyldning. Har haft ont i halsen sedan i söndags kväll ungefär och det har inte släppt än. Och givetvis så kommer det lagom när man är ledig och slappnar av. Tror inte det är någon i min närhet som inte är snuvig och känner en förkyldning. Emma är helt genom förkyld så om jag inte blivit smittad av henne är detta ett under.
Ska snart ner och möta Toy & Madde för en tur på stan. Annars idag är det bara jobb på schemat, dock inventering så jag jobbar inte i baren ikväll. Både skönt och lite trist. Och även fast jag skulle hinna senare ikväll till handbollen är det ingen bra idé med tanke på halsen. Så typiskt!
Någon flytt blir det inte ännu tydligen. Dom vi hyr av har inte lagt ut lägenheten och ska resa bort i mitten på december fram tills mitten av januari så vi får se när vi kan flytta. Troligen i februari så lägenheten vi fick har jag tackat nej till nu. Men fick ett glädjande mejl tillbaka att han har en till i samma projekt som är ledig senare än nu. Med balkong också. Så detta ska jag ta upp till diskussion.
För det skulle vara bra skönt med större. Eller som min högsta önskan just nu, en egen säng.
Eftersom vårat internet har blivit kaos igen, dog igår och har fortfarande inte kommit tillbaka, så lånar jag ett oskyddat nätverk som kan dö när som helst. Så ja vem vet när vi får tillbaka internet igen då.
Varning för dålig bloggning. Men jag jobbar ju ändå hela veckan så det finns inte så mega mycket att blogga om.

Dagens musik; The Ark - The others



dom gick iland och jag flöt iväg, det här är min tid...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Va trött du ser ut på fotot....Är det så det blir med taskigt internet... Hoppas att du inte blir för sjuk nu när det finns massa jobb.

Puss o kram. P

2010-11-30 @ 12:35:43
Postat av: Pappilu

Skit konstigt...Jag la in ett inlägg igår men det är ju bara borta. Skit samma. Du ser ju så trött ut på kortet!!!Är det för att internet är så fantastisk bra i Norge eller???Här är det inte så kallt som lovat, bara -13..Puss o kram. P

2010-12-01 @ 10:18:32
Postat av: angelique

ja jag var måttligt trött när kortet togs, i samma veva med att plånboken blev snodd. tyckte det passade väldigt bra in med inlägget!

hoppas inte heller att jag blir så sjuk men dessvärre har förkyldningen ökat och halsen ömmar, MEN ingen feber! så vi kör på. här är det säkert minst lika kallt, jag håller på att dö av köld. Puss å kramis

2010-12-01 @ 12:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback