så mycket bättre.

Somnade sent inatt. Mycket grubblande och svårt att sova. Så är det ibland. Och för mig ganska ofta under höst/vinterperioden. Framför allt när man känner att flytet inte är på sin sida just nu. Då blir det lätt att tankarna flyger iväg.
Idag har jag inte alltför mycket planerat. Senare ikväll är det handbollsträning, thats it. Kommer dö av tristess om det ska fortsätta såhär. Glad att nästa vecka blir mer. Mycket mer. För det här håller inte. Och tyvärr finns det inga extra jobb som passar mig och mina tider. Ställa krav på en ny arbetsplats är inte poppis och betyder att jag inte blir prio 1. Jag får försöka göra det bästa av situationen.
Snart måste det ju vara min tur att ha tur.
Fick tips från min mor för ett par dagar sedan, lagom tills vårat internet dog, att se på tv4play och programmet "Så mycket bättre". Såg det igår och jag bara älskar det! Synd att man inte kan se dom tidigare programmen som gått då tv4 väljer att bara ha gratis 1 vecka efter ett sänt program. Men 1 avsnitt har jag sett och jag diggar det som fan. Vilken bra idé att göra sådär! Och låtarna sen. Hur bra som helst!
Så gissa vad för typ av musik jag sitter och diggar till nu. Tar en som dagens musik så får ni veta, grymt bra. Dom som inte sett det där måste se det! Och det är nu.

Dagens musik; Plura (så mycket bättre) - Logiskt



och hur skulle han kunna hålla tillbaka tårarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback