oxigeno gym.

Onsdag! Tro det eller ej men den här veckan går också. Fantastiskt! Igår var en ruggig dag på alla sätt och vis. Usch. Såg inte mycket ljus i tunneln då. Ibland har jag sådana dagar, äckligt är vad det är. Ingen handboll, inga håkan biljetter, ont i ryggen, saknad av Jimmy Ö och alla där hemma, stulna grejer, regn, ja ska jag ens rabbla upp allt trist? Nja då blir det lite väl bittert kanske. Jag kände bara att allt just allt gick emot mig, eller går emot mig just för tillfället. Får inge flyt just nu.
Smsade pappilu och Jimmy Ö igår. Jimmy ringde upp och vi pratade om allt och inget. Den killen får mig verkligen på så bra humör, tack! Så chattade jag även med Elin, Cissi och Linda. Personer som betyder väldigt mycket för mig. Kvällen vände faktiskt till något bra ändå. Eller bättre får jag säga. Hemlängtan blev dock inte mindre efter det, ibland saknar man att träffa alla när man känner för det. Igår var en sådan dag.
Idag så var det gymmet som gällde med Toy. Och det gick väl bra, men ryggen är inte okej alltså. Som Toy sa, det ligger nog en nerv i kläm eller så. Annars hade det inte hållit i sig på det här sättet.
Pappilu ringde en sväng också när vi satt och fikade efter gymmet och väntade på Madde. Jätte skönt att få prata med honom! <3
Fick lakritsnappar av bästa Madde också! Taaack.
Annars har det inte hänt mycket, tvättar just nu och har ätit några smörgåsar. Blir att gå ut och gå med Emma när hon kommer hem. Ganska skönt väder idag. Fast snart är det mörkt tyvärr.
Imorgon ska jag till gymmet igen och få en rundvisning på allt och förhoppningsvis orkar ryggen med ett handbollspass. Skulle göra min vecka!

Dagens musik; Håkan Hellström - Man måste dö några gånger innan man kan leva



stan är dubbelt så stor nu, men lika ihålig...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Tjolahopp. Det kan väl alldrig vara namnet på gymmet som du har som rubrik eller??? Inget förvånar mig iof när det är NORGE. Näe time att kolla av huset. Puss o kram. P

2010-11-04 @ 07:19:46
Postat av: angelique

Haha jopp visst är det så att gymmet heter så! Det är till och med ett dotterbolag till SATS. Fint ska det vara, även fast nu inte namnet är så fint dock haha. Puss å kram

2010-11-04 @ 10:41:30
Postat av: pappilu

Är rubriken faktiskt namnet på gymmet??? Då säger jag bara-Norge. Full rulle här med ombyggnad mm.

Puss och kram. P

2010-11-04 @ 13:04:20
Postat av: angelique

hahaha japp, norge say no more! men det är riktigt fräscht och så iaf :) låter spännande, jag får ta och komma och kolla hur det blir sen :) ta det lugnt med axeln. Puss o kramis

2010-11-04 @ 15:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback