lite tillbaka.

Sorry för den fantastiskt dåliga uppdateringen. Men vi har inget internet hemma i lägenheten och jag har ju inte bott hemma i helgen som jag tidigare skrev. Fast nu har jag lyckats hitta ett nätverk jag kunnat ansluta mig till utan lösenord. Så därför kan jag blogga nu. Men jag tror inte på den här anslutningen så den kan dö när som helst.
Hoppas det fixar sig med vårat internet. Inte första gången det är bugg med det.
Tyvärr är man ju beroende av internet, iallafall vi här eftersom vi inte har någon tv heller. Jag har inte gjort alltför mycket faktiskt. Igår gick jag på stan med Madde och Toy typ. Köpte äntligen min efterlängtade humörmössa så nu är jag mycket glad. Så nu är det bara vinterjackan som saknas sedan går jag varm på gatorna. För det börjar bli ruggigt kallt.
Ikväll ska jag försöka mig på att träna lite handboll trots att ryggen inte mirakulöst blivit bra. Men den är inte kaos iallafall. Ja, jag ska kolla upp det.. Så småningom.
Vet faktiskt inte alls hur jag jobbar i veckan, Toy skulle messa mig det senare idag. Så veckan kommer bestå av träning och jobb förhoppningsvis.

Dagens musik; Daniel Adams Ray - Gryningspyromanen



undanflykter och självanklagan, jag ser domen i dina ögon...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Så äntligen börjar du få på dig liote varmare kläder. Vi har ju haft ner till nästa -10, men nu 0 och snöar och blåser satan...Nu vill jag åka båt!!!!!! I värmen!!!! Puss o kram. P

2010-11-09 @ 15:37:54
Postat av: angelique

Ja faktiskt, lite varmare kläder.. Dock fick jag dåliga besked om våra vinterjackor :( kommer dröja länge tills vi får dom.. inte kul! för det börjar bli KALLT! och igår blåste det orkan och snöade..! så det behövs.. förstår det, helt ny känsla med vinter och kallt va? Puss å kramis

2010-11-10 @ 16:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback