kanon söndag.

Så då var den här veckan över och min lediga söndag också. Super nice har det varit. Den här veckan har inneburit jobb jobb jobb. Ganska skönt eftersom att Emma varit i sthlm sedan i onsdags och kom hem ikväll. Annars hade det varit trist.. Inget internet och inget jobb, DET är tristess. Så jag är nöjd. Dock är inte ryggen bättre.
Jag var hos naprapaten i måndags och ska tillbaka imorgon igen för att se. Håller tummarna för bra besked.
Har fortfarande inget internet hemma tyvärr. Det är nog mest tyvärr för min del tror jag haha. Ingen annan som tar skada direkt. Men förhoppningsvis har vi det senare i veckan. Annars blir det krig.
Imorgon är jag ledig men ska in till jobbet iallafall, dock som gäst med Annsi. Så ska dit och äta och mysa typ. Ska också färga håret imorgon med hårfärgen mor & far skickade med Emma tillbaka till Oslo. Svinbra!
Tisdag hoppas jag faktiskt på att få träna handboll, kändes kasst att inte träna i veckan, but cash is king! Eller hur?
Resten av veckan är det faktiskt jobb, nu kör vi julen är kommen!
Så söndagar är heliga nuförtiden, förr tyckte jag inte ens att det var en dag bara något man fick ta sig igenom. NU är det annat, det är heligt, ingen får förstöra den här dagen.
Idag, mötte upp Toy och Madde gick på en loppis som finns i våran park varje söndag. Riktigt mysigt, hittade ett par kanon vantar med norgeflaggor på. För att fortsätta kvällen med en grym pizza till ett bra pris och avsluta med godis och titta på hipp hipp. Jag begär inte mer. Det är guldvärt.
Den här söndagen var tipp topp. Hoppas kunna blogga vidare resten av veckan. Just nu lånar jag ju Maddes dator haha. Socialt, not.

Dagens musik; September feat. Petter - Mikrofonkåt



nej ingenting varar förevigt, river en vacker dröm...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Hej på dej. Du är visst alltid uppe på nätterna numera eller hur??!! Passade Hydet tröjjan? Jocke o THomas var skitglada över hur den var och myste som fan i den... Näe mycke nu så hade gott.

Puss o kram. P

2010-11-22 @ 07:41:23
Postat av: angelique

du vet det är lättare att vara uppe på nätterna när man jobbar som man gör :) hydet tröjan passade, hade nästan till och med kunnat ta en small! men den var ju as nice :) blev så paff att den kommit, glömt bort den ju. TACK! Nuss og klem!

2010-11-23 @ 11:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback