fucked up internet.

Jag började ett väldigt fint och bra inlägg tidigare idag. MEN vad händer..!? Jo det ska jag minsann tala om! INTERNET DOG! Igen.. Japp stabilt det här. Så jag skrev ett hyggligt (faktiskt tro det eller ej i ilskan) sms till hyresvärden och han sa att han skulle ringa dom. Och yes, det måste han ha gjort för att nu när jag kom från jobbet för 30 min sen så då funkade det. Lagom kul när man satt med tusen saker tidigare idag. SUCK! Ibland hatar jag att vara beroende av något så dumt som internet. Men hur ska man annars hålla kontakten med alla man vill. Ja mobil uppfanns för bra länge sedan men det blir svindyrt om jag ska ringa och smsa alla jag vill prata med eller bara kolla läget. No offense. Men jag bor i norge som inte är direkt det billigaste landet jag besökt i mitt liv. (Dock är det inte många länder jag besökt, men iallafall)
I vilket fall som helst så letar jag och Emma återigen en ny lägenhet. Jag vet det var inte länge sedan sist men vi känner att bo såhär tätt går nog inte med tanke på hur vi jobbar. Och sömn är något man bör prioritera bättre. Min högsta önskan just nu är faktiskt en egen säng och inte dela en trött bäddsoffa. Tror Emma känner likadant.
Så var på en visning idag och ska på en till imorgon. Men vi lär inte flytta långt direkt. Den jag var och såg idag är större men ligger porten brevid iprincip.
Annars jobb jobb jobb, och jag älskar det. Skulle jag fått välja hade jag inte haft många dagar ledigt i månaden. Gillar att ha fullt upp. Trist att träningen blir haltandes bara men smällar man får ta. Cash is king.
Imorgon som sagt lägenhetsvisning igen samt klippning för att sedan kicka igång jobbandet. Imorgon blir det desto mer än dessa två ohyggligt långtråkiga dagar vi jobbat. Dock har jag och David roat oss ganska bra ändå.
Något som glädjer mig är att jag ska se Håkan hellström med Jimmö eller iallafall har jag bestämt det. För jag VÄGRAR missa det igen!

Dagens musik; Håkan Hellström - Det dom aldrig nämner



men när du var med mig, musiken slutade aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback