supermegatristonsdag.

Det är bara onsdag. Skit jobbigt. Känns som den här veckan aldrig kommer att ta slut. Så idag var stubinen kortare än kortast kan man säga. Men vissa dagar ska tydligen vara så också.
Fick förlängt på jobbet 1 vecka också. Tjoho eller något? Ingen vet nånting och det är konstig stämning. Men förstår också varför dom inte kan säga något. Men alla har vi våra åsikter om hur allt ska skötas. Skulle säkert inte göra det bättre själv ändå.
Det är ju som att titta/spela match själv, domaren dömmer ju alltid fel. Men skulle man själv vara domare så är det ju alltid någon som tycker att du dömt fel. Just the tough life we live.
Men ikväll är det något helt annat som händer, mer än att solen faktiskt lyser på oss idag. Som jag skrev tidigare att jag och mammilu ska iväg. Kan berätta om det imorgon.
För jag kommer nog inte få gå på den där rundvandringen i gamla stan nu när vi har sjukdomar på jobbet. Blä. Nä idag är jag inte alls positiv.
Trött och huvudvärk har jag också. Iallafall lön att glädjas åt imorgon. Äh fuck it, kör bara!

Dagens musik; Anna Ternheim - What have i done



jag har inget att säga, men säg det ändå...

Kommentarer
Postat av: emma

<3 dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback