ska bara gå åt andra hållet här.

Idag var det bättre än igår. Kändes inte fullt så jobbigt idag som igår alls. Men tungt var det. Usch varför? Jag orkar inte med sådant här skit. Men förhoppningsvis slipper man det snart, för vem orkar gå och ha en klump i magen. Not me. Fast har fått väldigt bra stöttning vilket jag är glad för.
Tidigt fick jag gå hem idag också, såå skönt. Drog och tränade direkt, fast även det var grymt tungt idag. Verkar vara en skit vecka rakt igenom. Suck.
Imorgon har jag blivit i stort sett tvingad att boka in mig på ett maraton pass på gymmet (!) inte bara det.. Passet börjar kl 10. GRATTIS! Fy fan va bra. Hejdå sovmorgon. Tack Emma. Haha. Tro inte att jag tackar dig efteråt direkt bara.
Ikväll är ännu oklart vad som händer, nu är det ju lång ledigt och det märks. Allt handlar just nu om alkoholhaltigt intag. Så alternativet är ju att tok stanna hemma för att palla cp passet imorgon. I dont know.

Dagens musik; Ken Ring - 2000-talet



och mina tankar har gått i cirklar, det finns ingen tid att vila...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback