oslo nästa.

Japp då står det klart. Oslo it is! JIIIHOO! Som vi har sökt och försökt fixa ihop det här jag och Emma! Många timmar men nu jävlar har vi en lägenhet, 1 juli en 2a i Oslo. Fy fan va jag är glad! Kunde knappt sova igår efter beskedet när jag kom hem. Jag typ dog.
Tupperware konventet med mammilu var snarare som en amerikansk talkshow, typ Ellen Degeneres. Hög festlig musik som pumpade när dom inte pratade, prylar kastades ut till oss i publiken, dom värvade folk att börja sälja och gud vet allt. Haha. Jag och mammilu bara kollade på varandra och skakade på huvudena. Var dom riktigt kloka!? Alla hängde givetvis på med att klappa händerna och bara röja. Jag hajade inte så mycket och smackade vidare på äpplet man fick i pausen.
Vann även en stor behållare eller vad man säger på våran biljett. Mycket bra! Jag och typ 10 andra vann priser. Kändes grymt. Kunde ju inte bli bättre. Och kvällen avslutades med ett bra besked om Oslo. OM jag var glad. Mammilu kom in i mitt rum när jag pratade med Emma och var helt lyrisk. Frågade hon mig "Är du kvar på tupperware grejen eller..?" Klart man blir glaaad!
Idag så fick jag faktiskt följa med på den medeltidsvandringen i Gamla stan. MYCKET intressant faktiskt. Vi avslutade det med middag på en italiensk restaurang kollegorna drack vin och jag cola då jag hade bilen i Tullinge. KUL, inte. Åhléns hann vi med också innan vi satt på tåget påväg hem igen.
Så nu är jag hemma. Imorgon är det studentmottagning.
HEEEELG så välkommen. Jag är trött, nu ska jag nog sova till det mycket tråkiga ESC.

Dagens musik; Anna Bergendahl - This is my life



jag vill se dom där skyarna igen, jag vill försöka igen...

Kommentarer
Postat av: Anja

Men gud så kul!! Då har man ju en anledning att kolla in oslo!

Postat av: angelique

anja; OM du ska! haha vi ska göra oslos gator osäkra ;)

2010-05-28 @ 15:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback