lördag hela veckan.

Bra sjuk kväll igår, sent och sådär men ack så roligt det var. Med sina nära och kära blir det alltid ståhej. Men som jag lovade Emma så var jag på maraton passet imorse. Och shiiiiiit va jobbigt det var! Fy fan.. Har nog aldrig varit så svettig i hela mitt liv! Men det var det värt. Vi hade sjukt kul. Stoffe, David och Malin var också med. Men det är inget man hakar på varje dag är en sak som är säker. Den som säger att jag INTE tränat i veckan får en fet smäll. PUH!
Ikväll vet jag inte vad som händer. Är ju ledig imorgon också vilket är underbart. Men blir nog chill ikväll faktiskt, dra hem till Jimmö och terra honom kanske. Who knows vart vinden bär mig i helgen. Det är bara att go with the flow.
Är hos Emma och myser nu. Heja oss säger jag bara. Detta kommer bli sjukt bra när det blir klart.

Dagens musik; Jace Everett - Bad things



vi var på väg dit, där vattnet smakar vin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback