inte här.

Idag var det riktigt jobbigt, klump i magen och allmänt tungt. Skulle inte gått dit alls men det kändes ju bra på morgonen hemma.
Men dagen gick fort och det var skönt att få komma iväg till Tullingeberg för fritidshemmens dag galej. Eller för min del, grilla ca 400 korvar. Haha.
Fast solen har strålat som aldrig förr idag så är det inte riktigt lika glatt. Inte hos mig.
Så ska inte träna handboll idag. Känner att jag inte har orken faktiskt. Det är för mycket.
Känner mig i sin tur urusel som inte tränat på några dagar. Men vad ska man göra? Får ta det imorgon efter jobbet istället. Slutar ju faktiskt tidigt..
Men glädjande besked från Emma idag dock. Så nuuuu håller vi tummarna! Allt måste klaffa. Också det enda som känns kul för mig just nu känner jag.

Dagens musik; Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart



det finns kärlek till dig, fast mitt hjärta är kallt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback