in my head.

Att jobba en timme längre gör VÄLDIGT mycket. Idag var en ledig nämligen så blev ingen friskvård för min del och alltså jobb en timme till. En fredag. Känns i kropp och själ nu. Emma blev lite irriterad över hur opepp jag lät i telefon när hon ringde medans hon är huur taggad som helst. Japp det är väl sådär. Gissa om jag kommer sova länge imorgon! OOOH JA! Eller jag vill gärna göra det då det vankas utgång imorgon. Puh. Jag är nog faktiskt slut som artist. Eller så börjar jag bli gammal.
Men på söndag finns INGA ursäkter (vad har vi givit oss in på Emma..) för då ska vi börja på riktigt att fixa allt. Åh shit va kul det ska bli! Kommer bli as bra. Snart har vi det i en liten ask. Jag längtar.
Jaja nog om min helg. Den kommer nog bli bra som vanligt. Ikväll blir det middag med tjejerna för att "välkomna hem" Jennie som är på besök från Norge. Hörde ni? JAG och TJEJERNA, ja jag kan inget annat än att gratulera mig själv till att ha tjejkompisar för första gången i mitt liv typ. Kommer bli en hel kul kväll tror jag.

Dagens musik; Jason Derulo - In my head



när du behöver den, finns aldrig gryningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback