grått, mörkt, svart.

Värdelös dag på jobbet säger jag bara! Vissa saker får man magsår snabbare av. Nej ingenting gick bra alls. Så hoppas på en mycket bättre dag imorgon då det även är utflykt hela dagen. Ska bli rätt skoj!
Så man kan ju gissa om jag är trött nu, helt sjuuukt trött. Och en smula ont i halsen, eller snarare det är på gång. Eller hur man nu säger..
Men ska iallafall testa och lattja lite handboll, eller jag säger bara träning för annars blir man bara besviken om bollarna inte åker fram.
Jag har inte mycket att säga alls. Jag är helt tom. Helt onödig och tråkig känsla har jag i kroppen. Hatar det! Allt som var så bra nu under en lång tid. Tillbaka på ruta ett igen.
Men Emma och jag har vissa planer som förhoppningsvis vänder den dåliga trenden. Jag vill så gärna ha något att se fram emot! Snart kanske.

Dagens musik; Fall out boy - Dance dance



någon dag kanske jag kör över dig här utanför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback