bra trött onsdag.

Ja jag har knappt hunnit landa hemma egentligen. Efter jobbet åkte jag och Elin först iväg till Länna för att kolla lite och sedan till Farsta C. Kan konstatera att vi inte är bra för varandra. Hej, vi båda blir ruinerade! Haha. Men kul har vi. Sprang och köpte mat till mig och vidare mot Ågesta och stallet där hon rider. OJ vad jag saknar det livet. Stallet, pysslet, hästarna, ridningen. Japp jag saknar det, som fan. Men är inget fan av ridskola, hjälper gärna till lite vid sidan av någon privat typ.
Annars idag så blev faktiskt min träning att gå till Lida med barnen vilket tog 1h 40min ca. BRA motion! Så behöver inte ha jätte ångest över att jag inte hann till gymmet idag.
För övrigt trodde jag att det var tisdag idag då jag igår trodde det var onsdag. Hm känns sådär.
Nu är det verkligen pågång! Emma, jag vill nu!

Dagens musik; Plain Whites T´s - Hey there Delilah



kärlek som vår har aldrig funnits, nån gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback