blä usch och skit dag.

Världens sämstaste dag på jobbet. Usch! Jag säger ingenting mer alltså. Vill bara glömma den här dagen och att det aldrig blir så igen. TACK!
Istället så har jag träffat Emma hela eftermiddagen/kvällen. Ätit smarrig middag som hon svängde ihop. Och nu kollar vi för fullt vårat uppdrag och hoppas så innerligt att allt går i lås.
Har inte mycket att säga idag. Pappilu drar till Egypten imorgon tidigt och blir borta en vecka, skönt för honom. Betalt också. KUL! Men i veckan ska jag och alla mina pengar jag inte har hitta på något skoj. Bland annat träffa Iida och Acke som det verkar. Vi behöver snacka lite gamla Magaluf minnen känner vi.
Jag saknar Sälen, som fan. Skit blä usch..

Dagens musik; Lady Gaga - Telephone



jag spelade i ett band, rev upp mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback