allt och ingenting.

Ännu mer förvirrande dag idag än tidigare. Shit det är inte klokt. Hur i hela världen kan man röra till det så förbaskat? Jag vet faktiskt inte men jobbigt är det. Hade verkligen noll koll på mig själv idag. Värdelöst!
Åkte iallafall direkt efter jobbet till gymmet, sååå nice! Jag älskar att vara där. Skulle kunna tillbringa ganska mycket tid där om jag fick som jag ville. Skönt att träffa Emma och Jessica också. Roligare om man är fler som tränar ihop till viss del.
Och jag som alltid är full av överraskningar, det fortsätter kan man säga. Emma och jag har något pågång. Som jag hoppas blir av. På söndag ska vi kolla mer ingående hur det faktiskt blir och när. Men som vanligt säger jag inget ännu. Haha.
Helg snart, väldigt snart! OM jag behöver det. Hell yeah! Höll på att försova mig imorse.. Snacka om trött. Men vad gör jag för annorlunda nu som jag inte gjort förut? Finns nada. Okej solen sken imorse måste varit det då..

Dagens musik; Håkan Hellström - Precis som Romeo



förälskelser är lätta att glömma, för en del är dom ett levebröd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback