jätte långt tills helg.

Igår hade jag ingen lust att blogga faktiskt. Eller hade tid. Lyckades somna ifrån filmen up som jag kollade på också. Sedan iväg på handbollsmatch i Haninge, mot just Haninge. En match vi borde vunnit men tog iallafall med oss en pinne från matchen.
Så sista seriematchen går av stapeln nu på söndag kl 13 mot AIK.
Lördagen spenderades som sagt med Chippen och Tvärn, det var lika skoj som vanligt! Synd att man inte umgås mer bara. Men så går det när man har helt andra vänskapskretsar tror jag.
Idag direkt efter jobbet så åkte jag till gymmet. Men hade nog aldrig gjort det om inte Emma messat och sagt att hon åkte tidigare än kl 19 som hon sa först. För jag var bra seg och var nära på att strunta i det.
Istället så körde jag ett rejält pass på över en timme med 40 minuter kondition. Det kändes mer än bra när jag kom hem efter det!
Så nu är det bara tvkväll för hela slanten innan läggdags. Say no more. Kom knappt upp ur sängen imorse alltså. Snacka om slut som människa.

Dagens musik; Miss Li - Dancing the whole way home



för många leker kung och vänjer sig vid kostymen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback