tisdag hela dagen.

Har inte mycket att skriva idag. Mer än att provsvaren inte sa något. Får se hur man går vidare med det nu. Förmodligen inte alls. Från och med imorgon kommer jag prova lite nya metoder också, håller tummarna för att det funkar bara. Jag behöver det verkligen!
Har fått två härliga bilder från Emma idag också. Inte ett DUGG avundsjuk på henne. Men snart är hon hemma igen. Den som skrattar bäst skrattar sist eller hur är det?
Min 70-tals outfit för fredag verkar nästan nästan nästan klar. Håller tummarna även för det.
Har även "tvingat" med Jimmy att åka till Nacka forum eller dylikt i veckan, troligen torsdag då han fått lön. Så egentligen är det inte jag som tvingat honom. Snarare jag som ville ha sällskap och han inte var svår att få med. Nu har man lite saker att se fram emot.
Är glad att jag kom iväg till gymmet idag också 1h 30min, MEN ingen träning för benen endast cykel. Så hej 40 min cykel. Förjävla tråkigt.
Och veckan kanske går fortare än man tror iallafall. I hope so.

Dagens musik; Hardcore superstar - Someone special



ser pojkar och flickor gå igenom kärlekslunden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback