sunshine.

Helgen kom mycket snabbare än väntat trots allt. Fick en rejäl sovmorgon imorse vilket också innebar att jag hann med att gymma. Riktigt skönt! Sedan jobb i ca 4 timmar. Haha. Hann knappt börja innan det var att åka hem. Tackar! Bolaget och snart blir jag hämtad för färd mot stan. Är verkligen inget fan av stan. Inte alls faktiskt. Men vad gör man inte för kompisarna. Och ekonomin ser ju helt annorlunda ut nu tackvare gårdagens klanterier. Så får bli en billig kväll, eller tidig hemgång. Nog.
Man kan alltid önska. Har skickat ut lite förfrågningar om vad som händer runt om så ledsnar man så är det bara, tjena!
Bra skön fredag. Imorgon ska jag träffa bästaste snygg ronnie yeey! Och hämta mina fantastisk fula gummistövlar jag beställt. Får se om dom passar bara.
Men nu fredag.

Dagens musik; Beyoncé - Single ladies



för allt som är kvar är en dröm om vad kärlek kunde va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback