nej tack.

Hur ont i huvudet får man ha? Gaah! Jag dör tror jag. Mådde illa imorse som tusan men det gick mer eller mindre över men istället tog huvudvärken taget och gick vidare. Fy fan. Matchen förlorade vi rätt stort tyvärr, men en helt okej insats från laget. Vi gav aldrig upp iallafall vilket är mycket viktigt! Helt okej insats från min sida, kunde varit bättre helt enkelt men man får väl inte ha för höga krav heller antar jag. Nåväl, fruktansvärt skönt med uppehåll!
Trots rehaben som väntar mig. Kanske lika bra det.
Så efter matchen blev det bara chill. Måndagsångesten smyger sig lätt på. MEN en vecka sedan är det helt plötsligt påsk! Tänka sig. Vilket då innebär någon extra ledig dag. Hur bra som helst! Nu kan det bara bli bättre, eller?
I vilket fall som helst så är vårat lag överlägset bäst hur det än går. På fredag ska vi fira ordentligt så Exon vet att hon lever. Haha.



men allt det här vänder sig in i mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback