kort vecka.

Då har helgen snart nått sitt slut. Det känns inte jätte dumt, för man vet att det enbart är 4 dagars vecka att se fram emot. Jag klagar INTE! Och veckan efter ser likadan ut. Så det går minsann ingen nöd på mig. Eller jo vore ju skönt med lite semester, fast helgen som kommer är ju bra lång och skön. Tackar för det.
Idag har jag hunnit med massor! Stolt över mig själv. Glodde på film med Jimmy C igår faktiskt. Fast han somnade ganska snabbt, en annan låg ju vaken till tidiga morgonen. Samt kom ihåg att ställa om klockan. Med viss påminelse dock.
Iväg tidigt till gymmet för ett pass, mycket skönt plus att det knappt var några där. Hem och jalla jalla lite för att sedan dra vidare till Akhila för fika i hennes lya med Gabban. Super mysig lägenhet och bra sällskap!
Blev sedan hämtad för att åka vidare och få en rejäl omgång på ryggen, plus kroppen. Kan säga att det behövdes och nu kanske jag slipper huvudvärken? Hope so! Mör är det minsta man kan säga.
Thai till middag och nu är det bara söndagsmys med Parlamentet kvar att vänta. Sedan blir det inte roligare än så tyvärr. Måndag imorgon igen.
Och alla bara flyttar hemifrån hit och dit! Gissa om man är sugen! Hell yes! Så jag ställde mig faktiskt i sthlms bostadskö idag. Jag föll för grupptrycket. Haha. Närå men lika bra det kanske. För jag vägrar bli en Stig H!

Dagens musik; Magnus Uggla - Kung för en dag



för allt som är kvar är en dröm om vad kärlek kunde va...

Kommentarer
Postat av: Cissi

hehe yaay.. underskatta aldrig grupptryck ;)



Underbar outfit förresten! :D

Postat av: angelique

cissi; haha nej jag vet, du var en mycket bidragande orsak till detta! känn dig skyldig ;) (på ett bra sätt..) haha tack med små medel klarar man mycket :)

2010-03-30 @ 09:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback