jag är pigg, inte.

Jag ger inte som tips att inte sova på natten om man vet att jobbet kallar. För NU är jag bra trött. Men det tog ett tag faktiskt. Klarade dagen på jobbet galant, men tror inte att det är ett vinnande koncept att vakna kl 02.30. Vi fick ett fantastiskt väder att grilla korv i och sjunka genom i över en halvmeter snö. Det var så där bra som man bara kan se på bilder faktiskt. Tur vi hade kameran med oss.
Sedan hade vi ca 5 barn som grät av "köldskador" i fingrar och tår. Då var det bara att packa ihop grejerna och vallfärda tillbaka.
Har fördrivit min eftermiddag med en svängs solning samt inköp av morgondagens matsäck. Utflykt till stor stockholm väntas. Med spänning eller bara av rädsla? Tur att det är få barn på plats.
Nu är det alltså bara träning kvar innan man kan självdö i sängen, och förhoppningsvis sova hela natten. Imorgon är sista dagen som jag öppnar. Bra och dåligt. Skönt och tråkigt.
Nej nu får jag ta något riktigt uppiggande om jag inte ska somna på handbollsplanen. Puh. Wish me good luck.



somna nu, och spring till världens ände...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback