hur orkar man.

Vi fick även idag perfekt väder att vandra runt utomhus i! Det blev mycket lyckat inne i stan med matsäck och hela köret. Men kom även fram till att man nog uppskattar det mer ju äldre man blir, när man är liten förstår man det inte på samma sätt. Som idag tog vi lite rundvandring från söder till gamla stan och slottet. Super härligt var det! Och det var första gången jag såg högvaktens avlösning. Eller ja högvakten överhuvudtaget så det var riktigt intressant. Givetvis kunde jag ju inte hålla mig för skratt, det ser ju FÖR roligt ut! Fast det är coolt också. Så fick skratta lagom i halsduken så inte barnen skulle undra varför man betedde sig så. Nåväl. Kul var det.
Imorgon har jag tok sovmorgon!! Börjar kl 9. Till skillnad från nu när jag börjat kl 6.30.
Shit va jag är trött! Jag hade tänkt att ta ett gympass när jag kom hem men aldrig att jag pallar det. Somnar ju nästan här och nu. Ska sedan iväg till braiga Sarah för uppiffning av håret. Nice!
Efter det är jag nog död. Kul tjej man är, nu när man har massa fritid så pallar man inte.
Gräset är inte grönare på andra sidan.

Dagens musik; The Kooks - Naive



men bryt inte ihop nu, du är en av många människor jag drömt om...

Kommentarer
Postat av: adde

Du hade en kalas dag som de ser ut..Hade gärna bytt med dej.. Är inge vidare upplyftande att se Tumba Centrum i vinterkyla..Haha

2010-03-03 @ 17:10:26
Postat av: angelique

adde: haha japp den var riktigt bra! tror hela veckan kommer gå i god anda! ;) och jag byter inte gärna med dig faktiskt :P

2010-03-03 @ 18:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback