good and bad.

Jag har haft en riktigt bra fredag. Direkt efter jobbet så var det bara bolaget, hem kasta av sig "jobb-grejerna" och sedan tillbaka mot jobbet igen. Skulle hämta upp Elin för en av våra "shopping-dejter". Vi har många inplanerade "dejter" vi ska göra. Så vi betade av en av dom idag. Fast vi skulle ju bara kolla.. Det går ju bra när två tjejer går i ett inredningscentrum. MYCKET bra. Så vi skippade ikea idag faktiskt. Kör det efter löning istället. Så det blev Box brevid istället. Jag köpte en ny kudde som jag längtat efter och hon köpte smått och gott till lägenheten.
Godis inhandlades sedan for vi hem till deras nya lägenhet. Och jag fick hälsa på hennes pojkvän också. Riktigt kul har vi haft det! Skönt att man funkar bra ihop.
Men efter middagen blev det som att toppen även skulle ner igen i berg-o-dalbanan. För nu har jag bara så jävla tråkigt och alla gör ingenting och är inte sugna på nånting.
Fick med mig Emelie delvis, men vad ska man göra liksom? Finns verkligen ingenting att göra. Palla sitta hemma, jag har inte så lugna myror i benen som fixar det.
Håller tummarna för lite roligare nyheter under kvällen. Tror dock ej det. Fan va trist. Tur att handbollsträningen igår var guld, riktigt bra träning för samtliga deltagare och som avslut sista 20min eller så blev det FIKA! Hembakat med påskmust. Bättre avslutning finns bara inte. Detta var minsann en stämningshöjare om något.

Dagens musik; Rihanna - Disturbia



men jag kan inte tro att jag fortfarande lever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback